PŘÍPADOVÁ STUDIE

HOTEL SLAVIA
investice do hotelu

Hotel Slavia v centru Brna zakoupila česká společnost se dvěma vlastníky a jednalo se o jejich první investici do hotelnictví. Slavia má nejen skvělou polohu, ale i navíc proslulou kavárnu, ve které řada obyvatel Brna slavila narozeniny, svatbu nebo promoci. 

Hotel má tedy velký potenciál, avšak v době akvizice byl ve špatném technickém stavu. Investoři se rozhodli ještě nějaký čas hotel provozovat, ale zároveň už tehdy připravovali stavební povolení ke kompletní rekonstrukci. 

Po rekonstrukci bude mít hotel více než 80 moderních špičkových hotelových pokojů v pětiminutové docházkové vzdálenosti od náměstí Svobody. Konferenční centrum zajišťuje zájem korporátních klientů a stavební propojení hotelu s nově postavenou budovou Janáčkova kulturního centra přináší i větší zájem ze strany umělců. Výhodou budou i parkovací místa v centru města nebo možnost dojít z kulturního centra do svého hotelového pokoje suchou nohou.

Jedná o dlouhodobou investici s velmi zajímavou návratností.