Hotel s mezinárodním brandem nebo lokální značkou? Co je lepší?
Publikováno:
Je důležité, aby měl hotel mezinárodní značku? Co dobrého to přináší, a naopak, jaké jsou výhody provozování hotelu bez zastřešení mezinárodním řetězcem?
Petr Beránek, generální ředitel Grand Hotelu Bohemia v Praze, a Martin Žídek, hotelový poradce pro nově vznikající hotel W Prague na Václavském náměstí, který bude provozovat celosvětový řetězec Marriott, rozebírají výhody a nevýhody hotelové franšízy. Také se dozvíte, co oba hotelové matadory na hotelovém byznysu baví, co se na hotelovém trhu mění a také jakým výzvám ve své práci čelí.
Další epizoda podcastu REALITNÍ MIXÉR ze série ROZHOVORY vás zavede do zákulisí hotelového byznysu.
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pokud s tím souhlasíte, klikněte na "Povolit vše". Pro podrobnější nastavení cookies klikněte na tlačítko "Nastavení".
Zjistit více o tom, jak používáme cookies.
Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit více o každé kategorii a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou zakázány všechny služby, které používají cookies přiřazené do této kategorie.
Zjistit více o tom, jak používáme cookies.
Nutné soubory cookie Některé soubory cookie jsou vyžadovány, aby byla zajištěna základní funkčnost. Bez těchto cookies nebude web fungovat správně. Ve výchozím nastavení jsou povoleny a nelze je zakázat.